.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن میلاد امام زمان ( عج) و گرامیداشت روز جوان در شرکت برق منطقه ای مازندران + تصاویر
شمال نیوز: مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت و گرامیداشت روز جوان با حضور مدیر‌ عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و همکاران جوان شرکت برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، مهندس افضلی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، میلاد قطب عالم امکان امام زمان(عج) و روز جوان که مصادف با میلاد حضرت علی اکبر بود را خدمت همکاران تهنیت گفت.



ایشان بیان داشت: از انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و تاکنون، دستاوردهای مختلف کشور در حوزه بسیج،جهاد خودکفایی، انرژی هسته ای، صنایع موشکی و... مرهون حضور و همت جوانان انقلابی و مومن است. مهندس افضلی اظهار داشت: با توجه به اهمیت دوران جوانی که بزرگ ترین سرمایه هر کشور را نیروی انسانی و نسل جوان آن تشکیل می دهد از فعالیت های موفق همکاران جوان و همت خستگی ناپذیر آنان در شرکت بخصوص دراحداث و بهره برداری از ایستگاه برق 400 کیلوولت شهدای مدافع حرم مرکز مازندران که یک رکورد محسوب می شود تشکر کرد و بیان داشت: احداث ایستگاه های۴۰۰ کیلوولت معمولا در بازه زمانی حداقل ۳۰ ماهه انجام می شود، لیکن این ایستگاه وخطوط انشعابی از آن به همت همین جوانان در مدت 9 ماه به بهره برداری رسید وصرفه جویی ۹۰ میلیارد تومانی را برای شرکت به همراه داشت.



مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به حضور جوانان در عرصه نظام پیشنهادها از همکاران جوان جهت مشارکت و ارائه پیشنهادهای مطلوب وسازنده تقدیر نمود.



مهندس افضلی با اشاره به "ساعت زمین" و ساعت احترام به طبیعت که پیام آن نیز از طریق پیام کوتاه توسط روابط عمومی شرکت برای همکاران ارسال شد، ابراز داشت: این  یک رویداد بین‌المللی است که جهت احترام گذاشتن به طبیعت، محیط زیست و زمین با یک ساعت خاموشی لامپ‌ها و وسایل برقی غیرضروری همراه است و همانند همه برنامه‌های نمادین حمایتی برای جلب توجه کشورهای مختلف به اهمیت انرژی و محیط زیست برگزار می‌شود.



وی بیان داشت: از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰، فرصتی است برای اهالی زمین تا در این ساعت، بیش از همیشه به منابع انرژی، سلامت یکدیگر، پایداری و حیات زمین فکر کنند.



مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، با بیان موفقیت های کسب شده در شرکت، به دستاورد رتبه اول بهره برداری از نیرو گاه های تولید پراکنده در سطح کشور اشاره و از مشاور جوان، دفتر روابط عمومی و امور فرهنگی برای برگزاری این جشن تشکر نمود.

              
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.